پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

دختر رویایی مامان و بابا

نوروز 93 اطراف داراب

1393/7/20 11:32
نویسنده : مامان
327 بازدید
اشتراک گذاری

وااااااااااااااای .نمیدونی چقدر خوش گذشت.آخه سالهای زیادی بود که برف ندیده بودم .شاید 20 سال پیش. راستش اصلاً فکر نمیکردم برف بیاد و بریم برف بازی واسه همین اصلاً لباس واسش نیاورده بودم .همه لباس هاش عاریه ایه .پرنیا جونم که مرتب به من چسبیده بود و بغل هیچ کس غیراز خودم نمیرفت.ولی آخرای کار اونم کلی ذوق زده شده بود و میخواست دستمو رها کنه  و بره که من محکم میگرفتمش. دختر گلم عیدت مبارک باشه و همیشه خوشحال و شاد باشی.آلما جون گل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فروشگاه ونیزی
20 مهر 93 11:52
پرنیا جون خیلی هزار ماشالله عکسهای قشنگی داری. امیدوارم 120 ساله بشی. همیشه تندرست و دلشاد باشی در کنار خانواده عزیزت. فکر کنم هوا گرم بوده حوصله نداشتی زیاد وبلاگت رو بنویسی. از این ببعد بیشتر بنویس. بوس بوس به من هم سر بزنی خوشحال می شم