پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

دختر رویایی مامان و بابا

نظرات (3)

مامان آلما
15 مهر 92 7:59
قربونت بشم من.
خوش به حات حسابی آب بازی کردیا. جای آلما سبز بود نههههههههه؟؟


سلام

واقعاً جای آلما جون سبز سبز بود.تا هوا سرد نشده حتماً بیارش تا یه کمی با پرنیا آب بازی کنن. دلمون خیلی واستون تنگ شده. از طرف من آلماگلی رو ببوس.
مامان آلما
15 مهر 92 8:00
رمز رو واستون تلگراف میکنم. چک کنین لطفا. اگه رسید بهم خبر بدین


من هیچ رمزی دریافت نکردم میشه لطفاً دوباره برام بفرستی. دلم واسش تنگ شده .میخوام عکساشو ببینم.بووووووووووووس
زندگیمون
5 آبان 92 20:08
سلام اعظم جونم خوبی گلم منم نیلوفرم بهم سر بزن دلم واسه دختر قشنگت که از اون ماچای خوش مزه میکردمش تنگ شده پس همون طوری اونو ببوسسسسسسس بهم سر بزنی خوشحال میشم سلام نیلوفر جونم.ببخشید با این همه تاخیر جوابتو میدم.آخه خیلی وقت بود به وبلاگ جیگرم سر نزده بودم.البته خودت قبلاً برام خونده بودیش.واقعاً ممنونم بابت لطفت.ما هم دلمون واست تنگ شده. باشه میبوسمش ولی نه به اون شدت.سلام به همه برسون.