پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

دختر رویایی مامان و بابا

پرنیا و مسافرت به شیراز و خبر- تابستان 93

1393/7/30 12:27
نویسنده : مامان
272 بازدید
اشتراک گذاری

 

تابستان 93 یکی از بهترین مسافرت ها رو به شیراز(حومه) و خبر داشتیم.از اونجایی که جاهای دیدنی داخل شهر رو قبلاً رفته بودیم اینبار فقط از جاهای دیدنی اطراف دیدن کردیم. قلات و آبشار مارگون واقعآ خوب بودن.از اونجاییکه اصلاً از من جدا نمیشدی عکس تکی زیادی در شیراز نداشتی و نتونستم عکسای زیادی ازت بذارم. بیشتر عکس ها مربوط به خبر میشه که یه مقدار بیشتر از من جدا شدی.

 

این عکس ها مربوط میشه به شهریور 1393 ولی صبح قلات خیلی سرد بود و با اینکه لباس گرم تنت کرده بودم اما وقتی بیدار شدی و از ماشین پیادت کردم داشتی میلرزیدی. هیچی هم نمیگفتی.خیلی دلم واست سوخت و سریع پتو آوردم ، بغلت کردم و پتو رو دورت پیچیدم.خیلی دوستت دارم، داشتم و خواهم داشت مامانی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)