پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

دختر رویایی مامان و بابا

دختر رویایی من

1392/6/4 10:45
نویسنده : مامان
783 بازدید
اشتراک گذاری

کنار آشنایی تو آشیانه میکنم                   

فضای آشیانه را پر از ترانه میکنم

کسی سوال میکند برای چه زنده ای؟

و من برای زندگی تو را بهانه میکنم

 

دخترم ،

تو را که میبینم لذت میبرم

زیباتر از من شده ای ، قوی تر و حتی مهربانتر،

چقدر خداوند مرا دوست دارد که با بودن تو من مادر شده ام.

چقدر خوشحالم که تو هستی کاش بمانم و بزرگ شدن تو را ببینم.

غمهایت را به من بگو تا من شادی با تو بودن را برایت بگویم.

 تو شکوفا خواهی شد و من مطمئنم که از بادها و طوفانهای زندگی عبور خواهی کرد.

من مطمئنم که تو میتوانی تحمل کنی چون به تو یاد خواهم داد که هنگام باران چتر به همراه خودت داشته باشی.

پس توانایی ریزش ابرها، بارانها و طوفانها را خواهی داشت.

چون در کودکی ات در گوش تو اذان خوانده ام و با شیره جانم پرورشت میدهم.

با دعا و تلاش بزرگت میکنم و با آرزوی خوشبختی تو زندگی میکنم.

دختر رویایی من !

کاش بمانم و بزرگ شدن تو را ببینم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نیلوفرررررررم
20 مرداد 92 16:15
اعظم بالاخره موفق شدم وبلاگشو ببینم اینم وب منه. niloofar1919.blogfa.com
خاله عصی
6 شهریور 92 12:50
هستم خاله جون در خدمت شما